AKTUALITY
Rozhodnuto- na Horní Lán bude jezdit méně spojů
LuM (Admin),
17. říjen 2012
Na základě sčítání, které minulý měsíc proběhlo na zastávce Centrum Haná se obchodníci v dané lokalitě rozhodli dále neobjednávat dopravní výkony, které dopravnímu podniku doposud platili.
Od prosince tak bude doprava v lokalitě Horní Lán změněna následovně:
- Zastávka Horní Lán linky č. 21 bude zrušena
- Počet spojů linky č. 16 končící na Centru Haná bude omezen v pracovní dny i ve dny pracovního klidu cca na polovinu, ostatní spoje budou končit na Tabulovém Vrchu
- Počet spojů linky č. 21 zajíždějící na Aquapark nebude nijak omezen
Důvodem pro vypovězení smlouvy je podle obchodníků nízká vytíženost spojů a tím pádem nedostatečné množství potenciálních zákazníků využívajících městskou hromadnou dopravou.
Diskuse
Já už fakt nevím …. :(
Nevím proč se jim zdá že 15 lidí vystupujících na Centrumu Haná je málo :DD
Jo a myslím že by DPMO měli zajímat i lidé Vystupující / Nastupující na zastávkách Hraniční a Okružní
Tímhle mě OC Haná opravdu zklamalo :D
Jenom nevíš kolik tak za měsíc dotuje OC Haná na provoz linky 16 ? Díky . :D
— Anonymous · 17. říjen 2012, 19:44 · odkaz
Vychází to asi na 75 000 měsíčně.
Dopravní podnik odjezdí jen to, co si kdo objedná, takže zbylý výkon by muselo objednat město.
— Admin · 17. říjen 2012, 21:08 · odkaz
Předpokládám, že autobusy v současné době jedoucí na Centrum Haná budou ukončeny na Hraniční …
— Karel · 18. říjen 2012, 09:52 · odkaz
Karel A kde by se otočili :) ?
— Anonymous · 18. říjen 2012, 16:53 · odkaz
Třeba blokově kolem tramvajové točny, obdobně jak jezdí a-42.
Nechápu ale, proč a-21 neobsluhuje zast. Centrum Haná.. jestliže jezdí jako a-16 tak by přece bylo logické na Centru Haná zastavit, ikdyž OC to nedotuje..
— PPeťa · 18. říjen 2012, 17:38 · odkaz
Zajíždění a-16 na Hraniční nemá dle města příliš opodstatnění. Dopravní obslužnost je totiž zajištěna :)
— Admin · 18. říjen 2012, 18:12 · odkaz
Souhlasím s PPeťou když jede linka 21 kolem mohla by na zastávce Centrum Haná zastavovat :)
— Anonymous · 19. říjen 2012, 14:25 · odkaz
Stejně tak když jede 16ka na CH mohla by zastavit u Terna… Ale to bysme nesměli žít v Kocourkově ;-)
Jinak je to ale famouzní blbost! Tak proč tedy budovali za velký peníz tu zastávku Okružní s velkou pompou, když teď na ní “nic” nezastaví?
Jen mi nějak nejde do hlavy co je na tom tak nerentabilního? Tak kdyby přijelo cca 20 autobusů (10 hodin, 2 spoje do hodiny) a z každého vylezl jeden týpek co tam nechá litr tak to máme 20 * 1000 * 30 = 600 000Kč měsíčně – 75 000 = 525 000. To jim nestačí? A to jsem to zapomněl násobit tím, že lidí přijede víc :-D.
— martin.ol · 20. říjen 2012, 10:55 · odkaz
Předchozí: Samozřejmě že například neobsluhování Terna je jen projevem tvrdohlavosti dotčených (neplatíte, nezastavíme x jste drazí, nechceme platit), nicméně zastávka je v majetku Terna, v prvé řadě by Terno muselo projevit zájem o převedení majetku městu.
Že jsou dohady kolem této věci v principu naprosto hloupé a město by mělo podpořit současný stav je věc druhá…
— Admin · 20. říjen 2012, 13:35 · odkaz
Pokud bude linka 16 koncit na Hranicni pojede linka 16 manipulacne jako by na Terno ale misto na Terno se zacne vracet zpet na Hranicni. Odboceni pod vodojemem doprava neni pro kloubove vozy mozne …
— Vaclav · 20. říjen 2012, 13:40 · odkaz
Terno: zastavka je v havarijnim stavu. Dokud nedojde k oprave neni mozno ji provozovat. Kdyz si Terno spocitalo naklady na opravu a jeste naklady na dalsi provoz odmitlo dalsi provozovani zastavky. Ona zastavka Centrum hana neni v nejlepsim stavu … A bude potrebovat opravu. Kdo to zaplati?
— Vaclav · 20. říjen 2012, 13:45 · odkaz
525 tisíc, resp. násobek této sumy měsíčně by mohl mohl pokrýt onu z mého pohledu celkem nepotřebnou opravu (v rozsahu pár centimetrová asfaltová lata podél zastávky), ne?
— martin.ol · 20. říjen 2012, 16:04 · odkaz
Jak říká martin.ol Také nechápu proč teda dělali zastávku Okružní s Informačními panely když tam omezují autobusové spoje :)
— Anonymous · 20. říjen 2012, 16:36 · odkaz
Jelikož je linka č. 16 polookružní, těžko bude mít konečnou na Hraniční (není zde místo pro odstavení autobusu a sociální zázemí pro řidiče). Není možné linku č. 16 převézt na osmičkovou, protože by spoje nabíraly zpoždění.
Rekonstrukcec zastávky Terno by zas tak nákladná nebylo… V principu jde pouze o předláždění nástupní hrany a prostoru zálivu a jeho zpevnění.
Lze se domnívat, že Ternu již návštěvnost klesla a OC Haná se na to může začít připravovat.
— Admin · 22. říjen 2012, 18:37 · odkaz
Jedině vybudovat pro linku 16 odstavnej někde u točny Nová Ulice a na WC by chodili tam na zastávku :)) To je ale blbost :D
— Anonymous · 22. říjen 2012, 22:19 · odkaz
Dopravní podnik ušetří na energii Mimořádnost v tramvajovém provozu